Βοηθάμε το μαθητή με οργάνωση και πρόγραμμα της μελέτης του.
Τι είναι το Πρόγραμμα Μελέτης;
Οι έμπειροι καθηγητές του Φροντιστηρίου οργανώνουν το διάβασμα του μαθητή με προτεινόμενες ώρες φροντιστηριακής και σχολικής μελέτης καθημερινά. Αποτέλεσμα είναι ο μαθητής να μελετά με σχέδιο και οργάνωση και να ανταποκρίνεται επιτυχώς στα επαναληπτικά Διαγωνίσματα του Φροντιστηρίου.
Το Πρόγραμμα Μελέτης μπορεί να είναι:
- Εβδομαδιαίο και ετήσιο, που αφορά το καθημερινό διάβασμα του μαθητή για το σχολείο και το φροντιστήριο καθ΄ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
- Διακοπών, που αφορά το διάβασμα κατά τις ημέρες διακοπών των Χριστουγέννων, του Πάσχα και –για τη Γ΄ Λυκείου- του καλοκαιριού.
- Συνολικό για ολόκληρο το τμήμα ή την τάξη.
- Ατομικό για έναν μαθητή μεμονωμένα, όταν το ζητά ή το κρίνουν οι καθηγητές του με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες του.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ | |||
---|---|---|---|
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ | ΜΑΘΗΜΑ | ΥΛΗ | ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ |
21/8 ΠΡΩΙ |
ΑΡΧΑΙΑ | Β. Η φιλοσοφική σημασία του διαλόγου | ✓ |
ΑΠΟΓ | ΑΡΧΑΙΑ | Ενότητα 4 (ό,τι έχει σχέση με το κείμενο) Αρχικοί χρόνοι (3 ενότητες) Ανώμαλα ρήματα |
✓ |
22/8 ΠΡΩΙ |
ΙΣΤΟΡΙΑ | Α. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1. Τα δημογραφικά δεδομένα, σελ. 11 - 15 2. Οι παραγωγικές δυνάμεις μέσα και έξω από την Ελλάδα και η Μεγάλη Ιδέα, σελ. 15 - 16 |
Δε γνωρίζω το κεφ. 2 τέλεια. Το κάνω το απόγευμα πρώτο και μετά περνάω στο Β. |
ΑΠΟΓ | ΙΣΤΟΡΙΑ | Β. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ 19Ο ΑΙΩΝΑ 1. Το εμπόριο, σελ. 17 – 20 2. Η εμπορική ναυτιλία, σελ. 20 - 22 |
✓ |
Δίνονται οδηγίες μελέτης για κάθε μάθημα;
Ναι, όχι μόνο γραπτές οδηγίες, αλλά και έμπρακτες, με παραδείγματα στην τάξη.
- Κάθε μάθημα έχει τα χαρακτηριστικά του που προϋποθέτουν ιδιαίτερο τρόπο προσέγγισης και διαβάσματος.
- Οι καθηγητές του Φροντιστηρίου όχι μόνο γραπτά αλλά και έμπρακτα-διδακτικά, με παραδείγματα στην τάξη, δείχνουν στους μαθητές τον τρόπο μελέτης.